Tuesday, January 12, 2010

Muza...ma amuza...iar n-am muza


Nu stiu cum dracu se face dar stiu ca nu ma rateaza niciodata.
Mi se intampla din timp in timp, sincer n-am tinunt niciodata socoteala…dar mai stii…poate chiar mi se intampla la o perioada bine definita.
In fine, ideea e ca mi se intampla…si ma enerveaza.
Ce mi se intampla ? Pai arunca ochii pe ultimele 2-3 intrari ca sa vezi ce mi se intampla…mi se intampla rateuri. Rateuri totale, rateuri partiale, rateuri punct.

Nu vezi in ce hal arata totul ? Astea sunt idei ? Astea sunt expresii ?
Nu, astea-s porcarii…puse acolo doar de dragul de a scrie ceva, doar ca sa nu fie pauza prea lunga, doar sa nu ramana spatiul nepopulat.

Hai cu gandurile alea profunde, hai cu pasiunea, hai cu cate o traire intensa, cu cate o incalcare a regulilor…hai cu o activitate noua, hai cu oamenii paplitanti si provocatori…hei unde v-ati ascuns ?

Mda eh asta e, clar, inca o perioada moarta, inca o faza in care timpul trece ca prostu' si eu nu fac nimic cu el…
Abtine-te…nu-mi spune tu mie sa iau masuri ca aici nu e cazul de masuri, e vorba de muze.
Si degeba sta mare in fata mea un citat tiparit, frumos colorat si cu caractere impunatoare « if you want to live a happy life, tie it to a goal, not to people or things » (ce-i drept e undeva in spatele monitorului) ca eu oricum tot de oameni ma leg, tot omul e o muza ce ma amuza…ei bine asta-s eu, people oriented.


http://www.youtube.com/watch?v=mP4youwvOOQ

1 comment:

Anonymous said...

Pai oamenii sunt, au fost si o sa fie cea mai buna sursa de inspiratie, de entertainment pentru ca sunt diferiti chiar daca unii nu par. Obiectele ne vor plictisi iar idealurile pot fi periculoase. Citisem undeva o chestie interesanta, idealurile, perfectiunea si imortalitatea sunt periculoase pentru oameni. Odata ce le atingi nimic in jurul tau nu va mai avea valoare si nici acel ideal. Este bine sa cauti perfectiunea dar niciodata sa nu o atingi pentru ca odata atinsa ce vei mai face? Probabil vei pica in depresie pentru ca tot ce ai visat s-a implinit si nu mai poti retrai sentimentele pe care le aveai cand o cautai cu inversunare. Iar un nou vis nu va fi la fel ca primul, primul e unic. Un lucru dupa care alergi dar e neimplinit va genera energii de 1000 mai puternice decat implinirea lui pentru o secunda.


RKO