Friday, January 29, 2010

Vorbe


Imi place sa vorbesc. Vorbesc mult, uneori exagerez, desi unoeri tac poate prea mult.
Dar atunci cand vorbesc…ei bine, vorbesc.
Fie ca e un dialog, fie ca e o discutie de grup, fie ca e un nenorocit de monolog, eu vorbesc. Vorbesc si zic tot ce am de zis, vorbele mi se rostogolesc uneori ca niste perle amuzante, alteori ca bijuterii valoroase, cateodata insa ca niste broaste raioase, ca niste bolovani greoi.

Pot face oamenii sa se simta bine din vorbe, ii pot bucura, pot aduce un zambet la fel de usor cum ii pot jigni, cum ii pot speria sau scoate din sarite.
Cuvintele imi vin de cele mai multe ori usor, desi uneori imi ia mai mult sa le cantaresc intre ele. Si in functie de situatie le las libere, fie ca sunt usoare ca fulgii sau grele ca niste bolovani, fie ca mangaie, fie ca zdrobesc.

Vorbesc…uneori prea mult, alteori prea putin…dar imi displace sa vorbesc degeaba, fara scop, fara rost si fara tzinta…


http://www.youtube.com/watch?v=gM-q01-Bfck&NR=1

1 comment:

Anonymous said...

dar vorbesti liber cu tine? oare cand ramai sigura poti vb cu tine? poti vorbi degajata, libera? Esti impacata cu tine? sa le zici altora ceva e usor dar ce iti zici tie e intrebarea mea....

Misto word verification : minti
oare e coincidenta? Iti dau printscreen daca nu crezi :D