Monday, January 18, 2010

Weekend maraton

Am chef de nonsens…shut up it’s not you it’s me
Hai sa vedem, saptamana ma cac in ea…lunga, grea…vineri
Net pl…de fapt net e, transformator ciuciu…asa ca hai cu lpanul ala devreme, un mass 2-3…tot nu am un plan
Hai afara ca nu e asa frig…am pofta de bere pe bordura…si de vara…Nu avem nici una asa ca ne oprim la vodka si iarna, evident tot pe buna bordura
Tu aici, eu acolo, tu dincolo, voi si mai incolo…s-a facut planul, s-a imprastiat echipa de soc…La ataaaacc !!!
Pai da normal ca am ametit…iar nu te-am vazut cand ai aparut.
Sdute vino continuue
Nu te panica asa ca nu m-am pierdut, nu m-ai pierdut…ah dar tot ai pierdut ceva
Eu dorm tu ce faci ?
Eu nu mai dorm, eu iar dorm….mi-e foameeeee
Haiiii te trezesti ? Ca mi-e foameeee
Bine hai sa o luam de la capat…am zis ca nu mai beau
Eh hai putin…si inca putin…si inca putin…
Gata, de data asta inchei mai devreme
Puf ce bine e, comod, moale, pufos…mmmhhh
Prrrrrrrr
Ah gata, s-a terminat ?
Fuck iar e luni

No comments: