Friday, January 29, 2010

Sometimes I forget


Uneori uit de mine, ma las prea in urma mea, uit cum ar trebui sa fiu, uit ca trebuie sa fac lucruri pentru mine.
Uneori uit ce trebuie sa simt, ma las orbita de ceea as vrea sa simt sau ma las stapanita de furie sau de pasiune.
Uneori uit cine sunt si ce loc ar trebui sa ocup, uneori uit ce ar trebui sa cer si ce merit.
Uneori iau doar ce mi se da, desi cer mai mult, merit mai mult.
Uneori ma multumesc cu prea putin
Uneori uit cine sunt eu in viata mea, uit ca eu sunt personajul principal in povestea mea.

Dar uneori ma trezesc, uneori imi vin in fire, ma ridic de jos, scutur praful adunat si deschid ochii larg.
Uneori povestea revine pe drumul cel bun.
Uneori cer tot si nu accept altceva decat sa primesc tot.


http://www.youtube.com/watch?v=aOjIMxpniqs

No comments: