Monday, October 11, 2010

Boys and toys


Am invatzat ca oricat mi-ar pasa mie...altora s-ar putea sa nu le pese…

Vad…poftesc...intind mana…si primesc…Iau ce vreau, iau ce imi trebuie si apoi…ma lipsesc. Prefer sa nu imi pese asa cum nici voua nu va pasa, prefer sa iau doar ce imi trebui si sa nu ma uit in urma. Capul sus, ochii in fatza, mersul demn si privirea sigura...nu conteaza pe cate capete calci

Mie nu imi pare rau de faptele mele, nu regret nici una…cum am spus mereu, prefer sa gresesc decat sa regret ca nu am facut ceva.
Tu ce zici despre asta? Tie cum ti se pare? Urme de regrete? Nu…nu inca…tu esti prea mandru sa arati, prea sigur sa simti asta…No shit…

Hai sa jucam un joc. Un joc in care tu esti marioneta si eu papusarul, un joc pe care tu de fapt il vezi invers, un joc in care nimeni nu pierde si nimeni nu castiga…hai sa ne jucam de-a pierdutul timpului, hai sa ne jucam de-a alergatul dupa timpul pierdut…

Las-o balta, jocul asta nu e de tine
Boys and toys…boys are toys


No comments: