Friday, October 1, 2010

Stii ce…nu-mi pasa!!!


Stii ce…nu-mi pasa!!! Nu-mi pasa cum faci dar vreau si eu o bucatzica din acel tot.
De ce ei sa aiba totul si eu nimic? Vreau si eu o bucatica din totul lor, aplicata mie.
Vreau si eu linistea lor, vreau si eu fericirea lor, vreau si eu macar umpic din cat au ei….da-mi si mie ce au ei. Nu imi pasa cum faci, nu ma intereseaza cat risti pentru asta, ma intereseaza doar rezultatul. Vreau sa vad cum depui efortul suprem pentru asta, vreau sa imi vad scopul atins.

Bla blab la…vorbarie goala fara actiune…azi umpic, maine umpic….nu-mi pasa….vreau o bucata intreaga….vreau totul sau macar bucata mea intreaga.

De ce nu se poata ca macar odata sa mearga toate bine?
Si de ce atunci cand un lucru merge prost ai impresia ca le trage si pe celelalte dupa el.
Ok, hai sa luam partile pozitive, sa incercam sa lasam negativul de o parte, macar umpic….si hai sa facem un plan.

No comments: