Wednesday, October 27, 2010

Just another bad movie


Imi displace total cand oamenii cred ca imi pot hotara viatza, imi pot inluenta actiunile si imi pot impune dorintele lor.
De ce trebuie sa se bage mereu cate cineva?
De ce are fiecare cate o parere pe care simte nevoia nu numai sa si-o exprime ci sa o si impuna altuia?
De ce nu isi vad oamenii de viata lor, de problemele lor, si insista sa le rezolve pe ale altora?

Nu…chiar nu imi place sa mi se spuna ce sa fac. Chiar nu imi place cand cineva forteaza nota pentru a-mi schimba parerile si actiunile. Si cu cat cineva incearca asta mai mult, cu atat mai mult o tin pe a mea. Daca vrei sa ma faci sa evit o greseala, lasa-ma pe mine s-o fac, altfel ma vei impinge mai rau spre ea.

Hei! Oameni! Aveti si voi viata voastra, vede-ti-va de ea!
Nu sunteti regizori in filmul meu ci simpli actori, sunteti regizori doar in filmul vostru.



http://www.youtube.com/watch?v=mdU34tXlbSg


No comments: