Tuesday, February 8, 2011

Intrebari despre existenta ta


Crezi ca poti sa nu imi disturbi gandurile cu intrebarea stupida “La ce te gandesti”?

Esti in stare sa imi spui “Ador sa te vad in rochia asta”?

Ai putea sa ma privesti, cu ochii abea deschisi, si sa-mi spui “Imi placi la prima ora”?

Ai avea rabdare sa-mi urmaresti ritualurile matinale fara un “Hai mai repede”?

Mi-ai pregati cina doar ca sa-mi vezi uimirea pe chip?

Te-ai uita la filmul asta cu mine doar pentru ca iti place sa-mi vezi lacrimile alunecand pe obraz atat de bland?

M-ai tine strans in brate in timp ce dorm, ca sa iei parte la visele mele?

Mi-ai suporta dulcegariile exagerate primavera si raceala de gheatza vara?

Mi-ai lasa libertatea facandu-ma sa vin singura inapoi?


http://www.youtube.com/watch?v=ygzhz1GweN4

No comments: