Tuesday, February 1, 2011

Oamenii care vorbesc mult


Sunt plictisita...

Wow, ce noutate, tu plictisita

Mda, cred ca ai dreptate, ma plictisesc destul de des, destul de repede.

De ce oare imi plac oamenii care vorbesc mult?

Poate pentru ca asa am fost obisnuita, din familie mi se trage.

Mneah, nu prea cred…

Poate tocmai pentru ca ma plictisesc atat de des…am nevoie de cineva langa mine care sa-mi povesteasca mereu ceva nou, sa macar sa ma retina din plictiseala obisnuita.

Sau poate pentru ca eu nu prea vorbesc atata de mult…uneori nu par….si totusi tac.

Da tac. Tac mult. Tac des. Tac lung.

Imi place tacerea mea dar ador vorbaria altora, imi place sa ascult mai mult decat sa vorbesc…de asta imi plac oamenii care vorbesc mult…


http://www.youtube.com/watch?v=HbCvOzE42R0

No comments: