Friday, March 27, 2009

Azi e vineri


Vineri dimineata imi este somn…am un sentiment de ne-vineri. Parca as mai fi dormit putin, era cald si bine.
Nu, nu sunt prea bine dispusa, nu sunt dispusa de vineri.

Déjà am inceput nepotrivit, iar mi se pare prea mic sifonierul, iar nu ma inspira nimic de acolo. Zic iar…de ce zic iar ? Daca este sa fiu sincera, chiar n-am mai fost de mult timp asa neinspirata de el. Un rand, doua, trei, eh hai fie, iesi asa, e déjà tarziu. Frigiderul e rece si cam gol, nu are ce ii cer eu. Lasa, nu mai conteaza, ti-am mai zis odata ca-i tarziu.

Repede apuc ce-mi cade in mana, sunt agitata, sunt grabita, nu, nu simt ca este vineri, nu arat a vineri. Eu nu arat, ziua asta parca arata totusi a vineri. Poate ma convinge si pe mine pana se termina, poate o sa fie totusi o vineri noapte.

Urechile acoperite de zgomot puternic si violent, de parca nu ajungea agitatia mea. Ochii lipiti de paginile galbui ale unei povesti de razboi. Poate totusi este vineri, o zi violenta de vineri care ma va pocni probabil candva mai tarziu.

E vineri dimieata, e soare, e primavara, va fi vineri noapte. Pana atunci trebuie sa ma obisnuiesc cu notiunea de vineri. Da, va fi vineri, am planificat déjà sa fie vineri.


No comments: