Monday, March 16, 2009

Noi n-am uitat


Iti amintesti povestile alea calduroase ?
Iti amintesti zilele toride si serile putin prea racoroase ?
Iti amintesti adierea brizei si umbra cea dulce ?
Iti amintesti tenul ars de soare si buzele insetate ?
Iti amintesti cum ne pierdeam unul langa celalat ?
Iti amintesti cum pierdeam impreuna noptile prea lungi si zilele fara dimineti ?
Iti amintesti cum nu ne mai aminteam de somn si uitam de noi ?

Eu imi amintesc si imi este dor.
Eu amintesc si te vreau langa mine.
Eu imi amintesc si imi este frig.
Eu imi amintesc si mi se crapa buzele.
Eu imi amintesc si parul mi se imbacseste de nisip.
Eu imi amintesc si iti simt caldura si racoarea impreunate.

Ea mi-a amintit mie, eu iti amintesc tie, noua ne este dor, tu nu ne-ai vrea iar langa tine ?

No comments: