Thursday, March 12, 2009

Dragostea este puncte puncte puncte…


Cine-s eu sa vorbesc despre dragoste cand nu sunt indragostita ? Cine-s eu sa deschid subiectul cand am uitat ce este aia ?

Eu sunt eu, si probabil candva aveam o parere… (puncte puncte puncte) pe care insa acum am uitat-o… (puncte puncte puncte) cred.

Dar poate ai tu o parere… (puncte puncte puncte) poate esti tu indragostit(a) si ma vei ajuta sa-mi amintesc cum este. Poate ai chiar posibilitatea sa ma inveti sa iubesc… (puncte puncte puncte) iar… (puncte puncte puncte) sau pur si simplu s-o fac… (puncte puncte puncte) ?

Mda… (puncte puncte puncte) eu am uitat… (puncte puncte puncte) sau poate nici nu am stiut…
Asa ca te invit pe tine sa-mi spui ce este… (puncte puncte puncte) sa o descrii… (puncte puncte puncte) sa dai sentimentului cuvinte… (puncte puncte puncte)
O sa faci asta pentru mine ?

De fap da… (puncte puncte puncte) pentru mine… (puncte puncte puncte) si pentru tine… (puncte puncte puncte) sa nu cumva sa uiti, sa-ti amintesti… (puncte puncte puncte)
Si stii ce…sa nu-mi vii mie cu definitii filozofice, cu explicatii logice, cu dovezi stiintifice, mi-e sa-mi spui ce e dragostea… (puncte puncte puncte)

Dragostea este puncte puncte puncte…

No comments: