Monday, March 9, 2009

Drum lung


Uneori micile placeri ale vietii nu sunt de ajuns, uneori micile placeri chiar te calca pe nervi si zambetul celor din jur te irita. Ce bine ca acum nu este acel « uneori ». Sau este ?
Habar n-am, n-am stare, n-am chef si parca nu se mai intampla nimic. S-a oprit totul ? Sa apese cineva butonul de Play.


Ok, Play !
Noul…da, asta imi trebuie. Ceva viu, ceva sa miste, ceva sa ma starneasca, am nevoi de noutate. Nu mai am aer, nu mai am cuvinte… Mi-e dor de o mica placere uriasa, o chestie minuscula care sa provoace cutremure.

Nu am chef, nu am pofta, nu am stare de nimic, de tine, de mine, de toata lumea, de nimeni… si totusi am chef de toate astea la un loc, toate astea plus micile minuni fara pic de miracol, magia razelor de soare, potiunea dragostei din parfumul florilor.

Am devenit prea umana pentru universul meu imaginar, prea reala ca sa mai incap in el, vreau prajitura magica cu mesajul « Mananca-ma ! » si sa ma micsorez la prima inghititura. Vreau sa fiu iarasi Alice intr-o lume a minunilor, vreau sa mai cred in minuni.

Mi-am pierdut visele undeva pe drumul dintre realitate si imaginatie.

No comments: