Tuesday, March 17, 2009

Liniste pro si contra


Nu am liniste.
Nu stiu cum fac dar nu reusesc sa-mi gasesc pacea, sa ma odihnesc, sa ma potolesc.

Totul e extrem de agitat, mereu cate o complicatie, mereu cate o surpriza. Si daca astea nu s-ar intampla de la sine, as gasi eu o cale sa fac sa se intample.

Uneori simt ca-mi ies din minti, parca as vrea sa evadez din viata mea, din mintea mea confuza, sa scap din toata povestea asta care e viata mea.

Stau si ma gandesc daca o sa-mi gaesc vreodata linstea…ca apoi sa apara o alta intrebare…chiar imi doresc totusi linistea asta de care tot vorbesc ?

Cred ca m-as plictisi groaznic, si as cauta probleme cu lumanrea, cu lanterna, cu ditamai farul daca este nevoie, numai sa am agitatzia aia.

Toti gresesc, oh si eu dublez greselile tuturor, le dramatizez, le intorc pe toate partile, le multiplic, le ametesc, le inmulesc, le rasucesc…si iar nu mai e liniste, si iar nu se mai intelege nimic.

No comments: