Monday, April 6, 2009

Astenie de primavara


Nu am chef de soarele de afara, nu am chef de ciripitul pasarilor, nu am chef de parfumul copacilor infloriti, nu am chef de mine.

Vreau sa fiu in pielea altcuiva, sa ma vad prin alti ochi decat ai mei, sa ma vad din exterior. De parca asta s-ar putea intampla vreodata…mda…

Nu am aer, ma sufoc in polenul florilor, asurzesc in linistea noptii, nu am loc in pielea mea, am inceput sa-mi joc prost rolul in viatza mea, pe propria mea scena.

La dracu cu astenia de primavara, m-am saturat sa gandesc. Am obosit, cred ca e momentul sa iau o pauza, sa iau totul asa cum este, nu mai am chef de analizat si masurat. Fara decizii, fara masuri, fara ganduri obositoare, doar cu capul in nori, dar cu ganduri sterse sau uitate in secunda imediar urmatoare.

In dimineata aia mirosul copacilor infloriti a intrat in casa si vorbele nu mai aveau sens.

No comments: