Monday, April 13, 2009

Vise si visatori


Vise si visatori…vad oameni ce viseaza cu ochii deschisi, vad oameni care isi fac planuri de materializare a viselor…si incep sa ma gandesc la visele mele.
Visele mele ? Care sunt visele mele ?

Eu nu am vise.
Am renuntat demult la statutul de visatore. Sunt al dracu de realista, ma dor picioarele de prea pe pamant ce sunt. As vrea parca uneori sa mai fiu si eu cu capul in nori, dar ceva ma opreste.

Ce ma opreste ? Nu stiu, probabil sunt prea mare sa mai visez. Vad doar partile practice ale vietii, vad doar realul din tot ce ma inconjoara.

As vrea sa mai pot crede in povesti pentru copii, as vrea sa tind catre vise irealizabile. Dar ceva mi-a furat imaginatia si a dus-o departe in noapte, nu mai am vise nici macar cu ochii inchisi.

No comments: