Friday, April 24, 2009

Doar daca


Sunt unele lucruri pe care imi doresc atat de tare sa le fac…si totusi ma abtin. Nu stiu daca e bine, nu stiu daca e rau, dar pe moment pare cel mai intelept lucru.
Si totusi a doua zi imi doresc sa fi facut acel ceva.

Imi doresc sa-ti fi spus ca imi este dor, imi doresc sa fi depus un efort sa te vad, imi doresc sa fi lasat de la mine, imi doresc sa-ti fi putut spune mai multe. Si poate totusi asa este mai bine.

Imi doresc sa-ti fi raspuns, imi doresc sa te fi sunat, imi doresc sa fi trecut peste chestii. Dar n-am putut sa fac asta.

Doar daca….daca raspundeai atunci, daca ne intalneam candva, daca mi-ai fi spus…dar nu…poate asa este mai bine.

Stiu ca intelegi, si tu stii ca intelegi, mereu ai facut-o, dar de fiecare data asa a fost mai bine.

No comments: