Friday, April 3, 2009

Cicoholica


Exista lucruri care creeaza dependenta.

Bine, hai sa nu exagerez, nu ma refer totusi la dependenta, dar la pofta, la dorinta. Cand iti place ceva foarte mult, ai «testat » acel ceva, ti-a placut si ai mai vrea.

Uite de exemplu ciocolata. Imi place ciocolata. Ador ciocolata, vreau mereu ciocolata. Nu e chiar dependentza, desi uneori imi place sa spun ca-s ciocoholica.

Totusi exista momentele alea cand te simti prea plin, cand simti ca ai facut exces, si nici macar nu vrei sa te mai uiti la ea, vrei o pauza. Si apoi brusc, intr-o zi, iti este pofta de ciocolata. Incerci sa te abtii si ai senzatia ca functioneaza, dar nu este asa.

Incerci sa-ti pacalesti pofta cu altceva, cu, nu stiu, napolitane, dar nimic nu se compara, pofta ramane, si tu tot visezi la ciocolata.
Ai parca déjà senzatia ca ai tradat ciocolata. Si desi iti plac napolitanele, tot te gandesti la ciocolata ta.

Si fac ce fac, si tot poftesc la ciocolata. Cineva tocmai mi-a fluturat ciocolata prin fata ochilor, dar am rezistat tentatiei, am zis ca sunt ok, am napolitane.

Dar tot mi-e pofta de ciocolata…

No comments: