Wednesday, April 22, 2009

Happy Birthday


Ei bine da, a venit si ziua asta.
O zi oarecare de altfel, o zi insorita de primavar, care totusi a inceput cu niste rafale de vant. Hhmm da, o mini furtun…cred ca pot spune asta despre mine, ca as fi o mica furtuna.

Da, revenind la ale noastre, azi este ziua in care, ani la rand, spuneam “Cresc”…acum tind sa spun “imbatranesc”. Si nu pentru ca asta as simti, ci pntru ca multi in jurul meu fac glumita asta. O glumita destul de adevarata, ce-i drept. Am adunat totusi 27 de primavera in minunatul buchet al vietii.

Si toata lumea ma intreaba, pana si eu ma intreb « Ce vei face azi ?Cum vei sarbatori ? »
Ei bine nu stiu daca voi sarbatori ceva azi. Voi sarbatori viata, voi sarbatori soarele, voi sarbatori primavara sau mai bine nu, gata stiu, azi vio sarbatori ziua pamantului, se pare ca eu si tatal meu ne-am nascut in aceeasi zi cu pamantul.

Da, eu si tatal meu. Acum 27 de ani am venit cu o fundita rosie, sub forma de cadou de ziua lui. Si cum 22 aprilie este ziua pamantului (nu stiu d eunde pana unde) inseamna ca ne-am nascut toi 3 in aceeasi zi. Interesant, trebuie sa recunosc ca mi se pare cumva interesant. Well i do love nature.

Si da, oare cum ne vom sarbatori azi ? Hai in natura, ca tot e ziua pamantului

No comments: