Tuesday, October 20, 2009

Ba imi place, ba nu-mi place


Am spus ca-mi place toamna…cred ca am mintit, cred ca m-am inselat.
Imi place doar tranzitia, imi place sfarsitul verii si inceputul de toamna. Doar perioada aia scurta intre, doar trecerea de la un sezon la altul.

Imi povestea ca ei ii place toamna, de ce ii place toamna, si am fost tentata sa ma las purtata de vantul ei rece, si sa iubesc toamna. M-am oprit totusi la timp, m-a oprit ea singura la timp, ea cu stropii desi de ploaie, ea cu vantul ce-mi ingheata nasul, ea cu temperaturile prea scazute pentru inima mea prea calda.

Nu-mi mai place toamna
Nu-mi place statul in casa
Nu-mi plac norii
Nu-mi place frigul

Si totusi imi place gustul tigarii in aerul toamnei, imi place cum frigul impinge la imbratisari, imi place mirosul amarui al florilor de toamna si mirosul caldurii din casa, imi plac parfumurile ceainariilor si frunzele aramii ce fosnesc sub pasii obositi.

Ia-ma de mana Toamna, ia-ma si hai sa alergam prin parc, sa rascolim frunzele, sa sarim in baltoci, sa dansam greoi in ploaie, sub straturile grele de haine.


No comments: