Monday, October 19, 2009

Raze de soare


Opreste-te sa mirosi florile
Stai in stropii marunti de ploaie
Asculta vantul
Adulmeca aerul incarcat
Admira norii incarcati

Soarele straluceste mai placut in alta parte…pacat ca straluceste doar o zi
Nu-i nimic, o sa aduc eu maine o raza
Si daca mai astepti putin, am putea aduce fiecare cate o raza, si sa ne cream propriul soare care va lumina cel mai puternic.

« Te iubesc…Eu va iubesc pe voi toti, ca sunteti prietenii mei »
« Eu nu stiu cum poti sa fii acum si mai simpatica decat esti de obicei »
Cuvant cu cuvant sau nu, mai degraba idee cu idee, si uite asa se aduna razele

Vara in mijloc de toamna friguroasa, caldura desi afara crapa pietrele, o esarfa tine mai cald decat 3 haine iar prietenii la gramada fac cat 2 veri adunate.



No comments: