Wednesday, October 21, 2009

Vreau sa traiesc

Lumea se intreaba de ce imi irosesc viata, de ce o petrec asa cum o fac.
Intrebarea mi se pare absolut fara sens. Nu este destul de evident ?
Daca nu este, atunci sa explic.

Traiesc fiecare secunda care trece din timpul meu, o fructific cat de mult se poate.
Imi scriu viata asa cum o doresc, o traiesc asa cum doresc, fac totul sa se intample si apoi o scriu si aici. Scriu fiecare rand cu sange rosu si fierbinte pe paginile timpului.
Dau povestilor mele forma cea mai placuta, imi creez viata si povestile din ea, eu impreuna cu cei din jurul meu.

Fiecare isi scrie propria poveste cu cate o particica din a mea.

Vreau sa simt fiecare bataie a inimii de parca ar fi prima si ultima in acelasi timp.
Inspir cu pofta fiecare gura de aer, proaspat sau poluat, este aerul meu si nu pot trai fara el.
Trag ultimul fum din ultima tigara din ultimul pachet al altcuiva de parca ar fi a mea.
Mangai cu privirea fiecare chip ce-mi iese in cale iar pe unele le pastrez vesnic in memorie.
Ascult vocile din jur ca pe cele mai placute cantece compuse vreodata.

http://www.youtube.com/watch?v=TtGY4G7II6s

1 comment:

katinka said...

eu nu as prefera nici o alta bataie a inimii decat celei de acum .
nici cea a inceputului curios , nici cea a sfarsitului obosit ...

nu as obosi incercand sa descifrez ceva concret din viata mea ... as spune in treacat ca e fictiune orice am scris vreodata ... si as lasa nepotii sa scrie despre mine si ... as lua un pachet de tigari . probabil tie ti-as da ultima tigara cu ultimul fum >:D<