Friday, October 2, 2009

Egoismul si prietenia


Iubirea, dragostea, fericirea, prietenia, pana si egoismul sunt atat de strans legate.
Sunt egoista, mi s-a spus, sau cel putin am emanat ceva egoism prin niste vorbe. Sa pun prietenii inaintea mea mi s-a spus. Dar nu pot face asta, pentru ca inaintea prietenilor mei pune nevoia mea egoista de a-i avea langa mine.
Si ce e prietenia ? Ce din prietenie te face atat de fericit ? Ce te face sa-ti iubesti prietenii ?


Prietenia e un inel de lut de care te-ai indragostit la prima vedere si pe care n-ai vrut sa-l lasi sa cedeze la prima crapatura
Prietenia este un pierce de 1,6 care sa-l inlocuiasca pe cel de 1,2
Prietenia sta comoda, ca un duh din lampa, doar ca ea salasluieste intr-un ibric de inox plin cu « ceai » de prune
Prietenia poarta colanti colorati si ti-i imprumuta si tie
Prietenia e ca un inel cu gargarita
Prietenia se ascunde printre miejii de seminte
Prietenia joaca fusball
Prietenia isi pierde vremea pe borduri reci
Prietenia bea cu noi o bere si imparte tigari
Prietenia poarta un ceas de buzunar care nu merge pentru a opri timpul in loc
Prietenia sta intr-un flash plin si un expander
Prietenia se plimba din oras in oras
Prietenia iubeste marea
Prietenia merge la Animest
Prietenia pofteste la visinata
Prietenia sta cu tine la cina « in familie »
Prietenia latra la statui
Prietenia lucreaza intr-o bodega
Prietenia uneori dispare doar ca sa te faca sa-ti fie dor de ea
Prietenia scrie bloguri



No comments: