Monday, October 5, 2009

Fum in vant


Iti mai amintesti ultima tigara ?Iti amintesti ultimul fum?

Ei cum n-a fost ultima ?
Ultima din pachet ?
Ultima care ti-a ramas, nu ultima pe care o mai fumezi.
Ultima din pachet, cea pe care o refuzam mereu.
Cea pe care altcineva si-o dorea mai mult
Ultimul fum pentru cineva

Ultima tigara face cat tot pachetul
Ultima tigara este cea care conteaza
Ultima tigara va fi mereu ultima
Dar ultima tigara poate la fel de bine sa fie prima

Si ultima tigara, cea pe care mereu o refuzam, a devenit cea dintai pe care am acceptat-o
Si ultima tigara a devenit prima, si pachetul gol s-a umplut instantaneu
Si am rapit o speranta la fumul dulce

Nu, nu eu am…eu nu am rapit nimic…nu-mi asum nici o responsabilitate
Sa care greul cine l-a vrut
Sa duca in spate povara cel ce-a desfacut pachetul



http://www.youtube.com/watch?v=-ekPuBLeIhE&feature=related



No comments: