Wednesday, October 28, 2009

Haos


Boom poc, paf, vruum, zzzz, mmrrr, pfoa, bzzz HAOS

Ce e asta ? viata mea. Un haos total cu care m-am obisnuit, o dezordine cum n-am vazut nici in camera celui mai delasator copil.
Nu te-ai astepta la asta de la mine, eu care sunt maniaca cu ordine, cu totul pus la punct, cu totul planificat in amanunt. Si totusi asa e viata mea, total haotica.

Planuri ? Ma intrebi de planuri ?
Pai uite, in seara asta vreau sa ma spal pe cap, maine vreau sa ies pe strazi, in weekend vreau sa merg la o petrecere de Halloween.
Ah pe termen lung ? Pai nu stiu, merg acasa de Craciun, sa vad ce fac de revelion. Mai lung de atata, merg in Vama de 1 Mai, dar pentru asta nu-mi trebuie plan, este déjà un obicei, o traditie.

Ah nici la asta nu te refereai ? La planuri seriose ?
Planuri serioase zici hahaha
Care planuri ? Tu nu auzi cum urla haosul ? Cum crezi tu ca imi pot crea un plan in asa harmalaie ?

Vise ? Dorinte ? Cine are timp sa viseze ? In noptile cu vise imi apare acelasi haos de nedescris, pe care oricum il uit in secunda in care soerele imi intra printre pleoape.

Asa ca nu ma intreba pe mine de viata, nu ma intreba de planuri, de vise de dorinte, nu-mi povesti despre stabilitate. Pentru ca asa de tare m-am obisnuit cu haosul incat a inceput sa-mi fie drag, si nu-mi vine sa-l dau pentru o viata pusa la punct.

No comments: