Tuesday, July 13, 2010

Drum liber


Cum ar fi viata daca as lua o decizie pe care un om normal o considera nebuna?
Cum ar fi daca macar odata in viata as fi atata de spontana incat as schimba totul, incat universul ar lua o alta forma pentru mine?
Cum ar fi daca spatiul meu nu mi-ar mai ajunge si as incepe sa explorez zarile?

Desi spontan ar fi mult spus, pentru ca as petrece un timp analizand situatia, facand un oarecare plan. La mine spontaneitatea este planuita.

Si iata-ma, fara nimic altceva decat un rucsac in spate si cu drumul in fata…cu un bagaj de amintiri si pofta de a aduna multe altele.
Drumul ma cheama, dar nu ma simt in stare sa fac asta. Imi este frica de el, asa cum imi este frica de multe alte chestii, elanul imi dispare mai repede decat as vrea, inainte ca planul sa ia forma.
Vino cu mine in lume, hai sa schimbam totul, sa rasturnam lumea cu capul in jos, hai , da-mi curaj, da-mi ceva ce n-am avut niciodata.

No comments: