Sunday, July 11, 2010

Inca o poveste haotica

Hai sa vedem ce am realizat pana acum, cu ce ne-am ales.

Am avut asa...o sclipire intr-o seara innorata...reciproca sclipirea...interesant, nu e rau...dupa atata timp sa zicem ca era si cazul sa se intample ceva.
Doua nopti de petrecere, picioare obosite, prieteni vechi si prieteni noi si evident la fel de multe poze...poze...poze...Ah, mai ai cumva si alte poze in afara de astea?
Ei bine nu aveam, dar e in regula, vad asa un contur vag...eh vag, nu o mai da de gard ca ai vazut de la primul cuvant...si ce-ti mai place...ehe ce-ti mai place sa vezi asta

Gesturi impulsive, mai mult sau mai putin, haos, multa vorbarie, iar haos...doar cunosti bine haosul, haosul e viata ta.

Dar stii...nu trebuie sa iei lucrurile de-a gata, trebuie sa pui si tu ceva nu doar sa primesti, sa faci un compromis, sa schimbi o parere...asta e viata. Pana si haosul se poate organiza intr-un fel.

Iti amintesti cand spuneai ca nu o sa faci asa nicodata, ca si tu ai exagerat dar asta te-a speriat?
Pai daca nu iti amintesti tu, iti amintesc eu....ca o iei pe aratura. Da-ti doua palme si revino-ti. Joaca joaca, teste teste, dar hai cu capul ala pe umeri.

Da, cum iar ti-ai pierdut capul, cineva trebuie sa alerge dupa el si sa ti-l puna la loc. Acum te descurci cu ce ai, repari ce ai stricat (daca e cazul) si iar mai inveti o lectie.

Am chef de o plimbare pe racoare si de multa vorbarie

No comments: