Sunday, July 11, 2010

Pelerina de ploaie

Uneori lucruile nu merg asa cum vrei...de fapt rareori merg asa cum vrei. Doar ca uneori te lasi mai repede afectat, uneori iti este atinsa coarda cea mai sensibila. Si ai impresia ca totul este prea greu, ca nu vei rezolva asta in veci...si atunci ce faci?
Nu stiu tu ce faci, dar eu am o pelerina de ploaie. O pelerina roz somon, cu buline mari, albastre,cu capse versi...eh hai, nu vezi ca te iau peste picior?

Pelerina se schimba de la un moment la altul, de la o stare la alta, in functie de "gravitatea" situatiei...de data asta pelerina mea este umana...
Pelerina mea stie sa citeasca printre randuri, este vesela, m-ar bine dispune cu o vorba, rade mult, coloreaza frumos...si habar n-are ca in momentul asta este pelerina mea de ploaie.

Ah iata-te...tocmai cand vorbeam despre tine...de fiecare data observ asta...lucrurile frumoase le uiti greu si iti atrag mereu privirea.

Cum ar fi fost daca pe ploaia asta aveam pelerina la mine? Simplu, n-ar fi plouat deloc si cortul ar fi uscat...dar ce ar fi viata fara ploaie. A fost totusi acolo pentru suport psihic, a fost acolo pentru amintiri frumoase, a fost acolo pentru echilibru...pelerina mea roz somon, cu buline mari, albastre,cu capse versi...

No comments: