Tuesday, July 13, 2010

Run away


Am fugit…de la un anumit punct am inceput sa fug…si de atunci parca tot fug.
Ma tot ascund de ceva, ma tot feresc de lume, ma tot feresc de mine. Fug de anumite parti ale trecutului si voi fugi mereu de asta.
Odata scapata, odata evadata din inchisoare unor intamplari deloc favorabile, nu m-am mai oprit din alergat.
Si da, de atunci am ridicat gardul, de atunci scutul de protectie nu mai coboara, de atunci ma apar violent de ce ar putea sa fie, de atunci mi-a pierit dramul de curaj pe care il aveam.

Asa ca fucg alerg, daram totul in cale, alerg singura pe campii, peste munti, peste mari, peste deserturi, peste viata, peste lucrurile de care ma tem.
Si dincolo de gardul ala tot sper sa se poata construi ceva la un moment dat…tot sper sa se poata construi increderea si curajul.

No comments: