Tuesday, November 13, 2012

Atunci si acum


Canvda supravietuiam unei saptamani lungi, grele, obositoare, stresante cu gandul la weekend. Traiam doar pentru weekend, doar pentru farmecul a doua nopti pierdute in locuri obscure si sufocante.Si imi placea asta…

Ceva mi-a schimbat directia, asa ca un timp n-am mai trait pentru distractia usoara de fiecare weekend, ci am inceput alta  etapa din viata, o perioada cand traiam pentru fiecare seara, pentru comoditatea unui pat caldutz, fericirea unor zambete sincere si a unor vorbe dulci. Si a fost bine…Fiecare seara mai dulce decat o prajitura cu ciocolata, fiecare clipa mai fierbinte ca soarele de august…

Acum…traiesc in asteptarea weekend-ului…si apoi in asteptarea trecerii lui, si a inca unei zile, si a inca unei ore…pentru ca la finalul asteptarii sa primesc…nimic. Acum traiesc pentru weekend…si nu-mi place…

http://www.youtube.com/watch?v=72zHqTyenno&feature=share 

No comments: