Thursday, November 15, 2012

Visez la un Ferrari cu aripile frante



Cat de sec este totul…nu ma pot abtine, nu ma pot opri si nici macar nu ma straduiesc sa fac asta. De ce as face-o? De ce sa incetez sa sper? De ce sa incetez sa visez?  Poate ca ai dreptate, poate ca este intr-adevar  “ca si cum ai visa la un Ferrari” dar asta nu ma opreste.

Traiam in van, de pe o zi pe alta, de pe o saptamana pe alta, fara un scop, fara o directie, in haosul cotidian. Si eram mandra de viata mea haotica si fara sens. Dar ai venit tu, cu vise, cu teluri, cu dorinte marete si m-ai facut sa realizez anumite lucruri. Parca as fi primit un rand de palme ce m-au trezit la realitate si apoi m-au dus mai adanc in visare. M-ai impins catre marginea prapastiei si mi-ai aratat ca dincolo mai este ceva, m-ai determinat sa-mi doresc sa rup niste bariere.
Si am visat, si mi-am dorit, si am dat frau liber unor sperante la care am renuntat de mult. M-am simtit libera si am simtit ca totul este posibil. Ne-am luat de mana si am sarit in gol de pe marginea prapastiei…si in loc sa cadem ne-am luat zborul!

Dar am fost vanati de braconieri, care ne-au taiat aripile si ne-au inchis in colivii separate, ne-au vandut sufletele pe 2 bani, pentru scurta lor bucurie. ..de care oricum nu au parte.
Si acum nici o zi nu mai are rost, nu mai visez, nu-mi mai doresc nimic. Cu tine dorintele aveau viitor, fara tine…le-am visat degeaba. Tot ce m-ai incurajat sa sper se putea realize doar in doi, doar intre noi doi. Singura am sa renunt la tot ce ne-am dorit impreuna…simt ca in fiecare dimineata ma trezesc degeaba, doar sperand  sa se termine mai repede inca o zi fara rost…

Fiecare zi este goala si lupt sa protejez trecutul si prezentul…pentru ca viitorul este rece si dur ca o stanca in varf de munte.
Si haosul si-a reluat locul, doar ca este un haos plin de liniste, un haos depresiv, un haos nefericit

Sursa imagine: http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&global=1&q=broken+wings#/duzk8e

No comments: