Tuesday, November 6, 2012

Lacrimi de nor



Am obosit, oamenii ma obosesc.  Am obosit sa vorbesc asa ca am sa tac. Am obosit sa privesc in jur asa ca voi inchide ochii. Am obosit sa va aud vocile asa ca am sa imi astup urechile. Am obosit si vreau sa dorm.
Dar somnul nu ma ajuta, pentru ca somnul e bantuit de cosmaruri, nici macar nu mai reusesc sa adorm de frica lor.

Candva aveam un somn linistit plin de vise frumoase, fiecare dimineata era insorita si pasari ciripeau la geam. Dar o furtuna mi-a stricat zilele insorite, si de atunci tot ploua neincetat iar pasarile se zgribulesc ici colo, mute.

Acum imi vine sa ma sui pe un nor intunecat, plin de stropi de ploaie, plin cu lacrimi de nor si sa plutesc pe el, sa-mi iau zborul, sa ma duca departe, sa ma duca prin toate locurile in care isi va varsa greutate si necazul. Vreau sa fiu o lacrima de nor, sa ating usor pamantul pentru ca mai tarziu sa ma evapor in acelasi nor, sa iau cu mine toata durerea, s-o urca acolo, sa o duc pe nor si s-o duc cat mai departe…


http://www.youtube.com/watch?v=TZTck0gAN94

No comments: