Monday, June 23, 2008

Croitor de vise


In noptzile albe ash culege vise. Visele mele, visele tale, visele lor, visele voastre. Culegator de vise colorate.

Multitudine de teme, vise care mai decare mai diferite, mai deosebite, mai simple sau complexe, lungi sau scurte, vise placute sau cosmaruri.

As culege bucata cu bucata, le-as trata cu aceeashi atentzie pe fiecare in parte, fiecare din ele este atat de important pt mine de parca ar fi propriul meu vis…poate chiar este visul meu.

Ce ash face cu ele?
Pe o bucata imensa de material alb, ca peretzii unui spital de nebuni, le-ash asheza pe toate, le-ash coase sa nu fuga, toate ar deveni patura mea pentru noptzile racoroase, patura sub care mi-ash pierde noptzile negre si pe care ash privi-o in noptzile albe.

Vise cusute sa nu dispara niciodata.

Si daca visele incep sa devina obraznice...as pune mana pe o foarfeca si le-ash masacra in mici bucatzi colorate pe care le-ash imprastia in vant pentru a se uni cu alte vise deja existente.

Si micile partzi de vise sfaramate si-ar dori sa se intoarca pe patura alba pe care o colorau pana nu demult, asha k are aduce cu ele visele mai mari de care s-au lipit si patura mea de vise va creste din ce in ce mai mare.

”Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?” intreba domnul intelept pe fetitza care se juca cu chibrituri pe marginea trotuarului
”Culegator de povesti , croitor de vise” , raspunse micutza cu un zambet prea matur pentru chipul ei.

No comments: