Thursday, June 19, 2008

Ploaie de mijloc


Cald, mult prea cald, si mergand mi se pare si mai cald. Ma amuz totushi si mai uit de asta, ma amuz pentru k nu v-am mai vazut niciodata atat de retardatzi. O imagine de retardare placuta, de veselie maxima.

Pe strazile vechi ale obositului Bucuresti, ale vechiului Bucuresti, totul arata ca dupa razboi, cladirile in paragina, strazile pustii, nici macar nu mai calc pe piatra cubica, calc pe nisip.

Nisip...gandul meu zboara acolo unde adie bland vantul si vezi nisip peste tot, departe de canicula, acolo unde realitatzile se modifica.
Da, suntem pe o terasa la mare, cu picioarele pe nisip, cu parul in vant si berea in fatza.

Catziva stropi mari imi umezesc pielea fierbinte, ma trec fiori de placere.
De ce fugim, de pe mica noastra plaja din mijlocul orashului?
De ce ne-am speriat? De o ploaie de vara?
Instictul a fost, si totushi instinctul ma vroia acolo. Eu ma vroiam acolo.

Sub stropii reci si mari ai ploii de vara, in oaza de racoare, pe nisip...acolo vreau sa raman, sa dansez in ploaie, sa alerg...in ploaia de vara.

No comments: