Friday, June 13, 2008

Cheshire cat


O stii pe Alice, nu?
Ei cum sa nu o stii…o stii sigur, Alice in tara minunilor. Trebuie sa fi citit candva in copilarie cartea. Si daca nu ai facut-o, sigur ai vazut cel putin un film sau un desen animat cu ea.

Dar nu Alice ma intereseaza pe mine, nu despre ea vreau sa vorbesc. Vroiam doar sa aflu daca stii povestea si daca cunosti cat de cat personajele.

Eh chiar daca le cunosti sau nu eu o sa-ti spun de personajul care ma fascineaza pe mine, pisica de Cheshire.

Da, o dolofana indungata, cam invizibila ea (poate timida? glumesc), cu un zambet mare cat toata fatza. De fapt cam asta vezi din ea, zambetul ala mare si o pereche de ochi galbeni. Apare brusc si dispare. Interesant personaj.

Eu cred ca am cunoscut pisica de Cheshire. Poti spune totushi doar ca se ascunde, intr-un fel, in nici un caz ca este invizibila. Ochii nu sunt nici pe departe galbeni, sunt aproape negri, sticlosi si zambetul…

Da, zambetul de fapt imi spune ca este pisica de Cheshire. Un zambet pe care l-am vazut foarte rar, dar am aflat ca totusi exista, un zambet larg, plin, molipsitor.

Zambetul pisicii de Cheshire exista si ar trebui sa se arate mai des, dar prefera sa un o faca.

Da, este o pisica inteleapta si isi pastreaza atitudinea de cunoscatoare, fatza serioasa. Eu totushi votez pt zambetul pisicii de Cheshire.

But I don't want to go among mad people,' Alice remarked.
`Oh, you can't help that,' said the Cat: `We're all mad here. I'mmad. You're mad.'
`How do you know I'm mad?' said Alice.
`You must be,' said the Cat, `or you wouldn't have come here.'

No comments: