Friday, June 19, 2009

Dimineata nimic


E intuneric.
De ce e intuneric ?
Ah da, am ochii inchisi, e normal sa fie intuneric.
Ii deschid...nici acum nu e prea lumina, doar vaga o raza de la un felinar trece prin perdea.
Ceva lipseste…hhmm…ce oare ?
Ma uit in stanga, ma uit in dreapta, oricum nu vad mare lucru.
Mh inchid ochii la loc.
E iar intuneric, numai bun sa adorm la loc.
Gata stiu !
Deschid ochii brusc, lumina vaga, intind mana, nimic.
Ma intorc pe alta parte, nimic.
Da, asta era, nu este aici, nimic.
Astept cateva secunde, nu se intampla nimic.
Ma ridic, imi frec ochii semi-deschisi si fac cativa pasi, mai mult din instinct.
O usa inchisa (nimci noua), inca o usa inchisa (asta nu era asa).
Dincolo de ea lumini colorate si voci galagioase.
Ai adormit, ai tresarit…am iesit incet.

Tigara e amara si singura, vantul adie cam rece. Oricum maine va fi la fel de cald.
Nu am inteles nimic, si daca am inteles totusi ceva, as vrea sa nu fi inteles.

No comments: