Monday, June 22, 2009

The Opposite Side Of The Sea


Iar ne innecam in intuneric.
De data asta intunericul m-a plictisit...destul de grav. Eh da, e o exceptie, un exemplu de weekend de evitat. Mai sunt si d’astea, dar datoria e datorie.
Uite vezi, de asta nu ma omor dupa mersul acasa.

Of si imi este atat de dor.
Acolo iarba este mai verde decat aici…
- Ce-ai ma, ai innebunit ? Care iarba mai verde ?
- Bine bine, era doar un fel de a spune. Uite o sa reformulez «Acolo nisipul este mai fin »
- Eh asa mai vii de acasa.

- Of si cat de dor imi este.
- Stai linistita, inca iti va fi.
- Nu stiu ce sa zic despre asta, am in plan sa ne revedm curand.
- Si ? Crezi ca planul tau va merge ?
- Pei de ce n-ar merge ? Da, sunt sigura, ne vom vedea si ne vom strange in brate.
- Nu uiti ceva?
- Cum ar fi?
- Uiti ca a trecut timpul ? Uiti ca s-a schimbat situatia ? Uiti ca v-ati schimbat voi ? Stii doar ca o vei gasi altfel…
- Da, cred ca da, ma tem ca ai dreptate. Dar tot imi este dor de ea.

Buna micutzo ! Ce faci ? Nu vrei sa mergem iar impreuna ? Hai hai ia-ma de mana si sa alergam amadoua spre ea, sa ne bucuram impreuna de ea. Stiu ca si tu o iubesti, stiu ca si tie iti lipseste.

Tot imi este dor.
Vorbeam atat de frumos despre voi in trecut…vreau sa o pot face in continuare.
Stiu ca si voua va este dor de mine, stiu ca va este dor sa fim ca atunci…
E dimineatza…am obosit…iti odihnesti capul pe piciorul meu amortzit, imi plimb degetele prin parul tau incalcit, iar ea ne zambeste in fatza.



No comments: