Tuesday, June 23, 2009

Roz sangeriu


Trebuie sa recunosc ca mi se pare amuzant.
Mi se pare amuzant cum trecutul revine uneori in viatza noastra.
Cum trecutul isi arata « fatza » cu atata nonsalantza, de parca totul ar fi fost roz.
Roz ? Haha da, roz sangeriu.
Amuzant cum unii isi amintesc lucruri cenusii, iar altii le vad roz. Care o fi daltonistul in povestea asta?
De fapt fiecare a vazut in felul lui, cosmarul unuia poate fi cel mai frumos vis al altuia.

Ei bine, imi pare rau ca trebuie sa fiu atat de sincera, dar nu, nu a fost nimic frumos. Chiar a fost un cosmar, chiar a fost cel mai prost lucru din viatza mea, cel mai mare rateu.
Vrei sa auzi mai multe ? Nu cred.

Apreciez cel mai nesemnificativ gest frumos, imbratisez fiecare zambet, sorb fiecare cuvant frumos….macar cu asta m-am ales.

No comments: