Tuesday, June 2, 2009

Ploaie...Vara...Tei


Ploua…

Ploua prea mult in ultima vreme, a curs prea multa apa zilele astea.
Dar ploaia accentueaza mirosul ce isi face incet simtita prezentza.
Deocamdata e vag, florile abea se deschide, mirosul se lupta sa razbata in jungla de asfalt. Il percepi doar daca intr-adevar te intereseaza. Mai e putin si isi intra in drepturi.

Asfaltul umed, praful s-a ridicat si s-a imprastiat in particule minuscule. Se va usca curand sub razele soareleui, va fi totul ca inainte. Miroase a praf umed si a flori…vag miroase a flori de tei.

Imi place, intotdeauna mi-a placut mirosul de tei. Dar sensul lui s-a schimbat acum. Candva, insemna ceva, acel ceva…acum, e doar mirosul inceputului de vara. « Doar » suna atat de crud.

Am senzatia ca istoria se repet intru catva. Scantei, agitatie, sentimente, nervi…si apoi vara. Si vara dezorganizare totala, inceput de nimici, lipsa de sfarsit, continuitate permanenta. Acum chiar vine iar vara. Esti pregatit pentru ea ?

Buna ?Ce faci ?
Bine, si eu pe afara

Unele lucruri trec asa repede si usor, ca o ploaie de vara, ca o adiere de vant, si apoi ramane vara in splendoarea ei. Ma bucur ca nu te-am urat...nu o voi face, nu am de ce...efortul ar fi prea mare

No comments: