Tuesday, June 2, 2009


Imi era dor de tine, acum cateva zile imi era dor de tine.
Ai facut tu bine ce ai facut, ce faceai…dar te-am dat pentru….te-am dat, nu mai conteaza.

Orgolii, mandrii sau mai simplu, dezinteres si distantzare…si am ajuns sa-mi fie dor asa uneori. Da, e bine fara obligatii, fara explicatii, doar cu o prezentza prietenoasa care stie sa te tina in bratze, cand si cum.

Imi e dor uneori, de senzatia aia de sigurantza neconditionata, de liniste, in care nimeni nu cere mai mult decat i se ofera. Nopti in care vezi sticlind ochii in intuneric, in care nu e niciodata prea frig sau prea cald.

Am tacut, nu am fost unde trebuia cand trebuia….o tacere deranjanta, un moment de egoism si o iau de la capat.
Intelegeai totul si mereu aruncai cate un cuvant...probabil ai intelege si acum dar cred k te-ai oprit

No comments: