Thursday, May 28, 2009

UNDE AI VREA SA TE TREZESTI MAINE ?


O intrebare , raspunsuri multiple
UNDE AI VREA SA TE TREZESTI MAINE ?

I (f): la mare
I (f): sau in patul unui tip bun

R (f): pe o placa de surf as vrea ma trezesc

D (m): langa persoana iubita

P (m): in patul unei persoane... anume
P (m): langa persoana care raspunde cel mai frumos

B (f): in vama cu o bere in mana

V (m): langa tine

D (f) .: pai da nu stiu langa un tip bun

A (m): in timp...cu vreo 2 ani in urma
A (m): si dc ar fi sa ma trezesc undeva
A (m): as fi vrut langa ea...
A (m): as vrea sa ii mai aud macar odata
A (m): rasul ei de dimineatza
A (m): era minunat
A (m): asta imi lipseste cel mai mult acum

F (m): in patul unei blonde simpatice probabil
F (m): altceva nu-mi vine in minte
F (m): sau poate intr-un Porsche

D (f): intr-un hamac in goa

M (m): pe insula serpilor

R (f) : intr-un loc frumos cu lume faina

D (f) : on a beaach in hawaaiii

J (b) : in Londra cu o slujba and a place to stay.....far the fuck away from here

R (f) : pe plaja....
R (f): in nisip
R (f): sa fie ft cald
R (f): si sa aud marea
R (f): sa vad un rasarit genial

R (f): si sa beau o bere rece...
R (f): si sa fumez ceva
R (f): pe plaja dar sa fie gol
R (f): nu multa lume
R (f): apa limpede
R (f): nisip curat
R (f): si sa fim doar 2...

C (f) : probabil intr-un loc exotic.cu alta fatza.alta viata


Atatea raspunsuri, a venit momentul sa ma gandesc si eu la al meu.
Al meu, sincer, seamana cu multele pe care le-am primit. Unde as vrea sa ma trezesc maine ? Este atat de simplu, si totusi atat de complicat. Maine as vrea sa ma trezesc langa cel ce ma poate face fericita toata viatza, cel pe care sa-l iubesc si care sa ma iubeasca. Si dorindu-mi asta, mi s-ar intampla doua dorintze, una sa ma trezesc langa el, si cea de-a doua, sa-l gasesc, sa stiu cine este. Da, e o varianta mai poetica de raspuns, dar este adevarul.
Si punand intrebarea asta observ ca majoritatea ne dorim cam acelasi lucru…oare catora dintre noi ni se indeplineste ?

1 comment:

Anonymous said...

si eu gandesc la fel....si ma gandesc si ma razgandesc
lucrez cu teorii si concepte si inca nu am ajuns la un rezultat...
cred ca totul se intampla cu un scop, si probabil ca si EA, jumatatea ta/ a noastra/ a fiecaruia va aparea la un moment dat....doar ca trebuie sa avem putintica rabdare.
ms mult pentru comment...:)