Saturday, February 6, 2010

Am trecut prin atatea si totusi am luptat...uneori ma intreb pentru ce lupt, ce rost are. Dar cred ca e in natura noastra, sa mai luptam pentru inca o zi, sa tragem de viata cu dinti oricat de grea ar fi, oricate piedici ne pune in cale.
Treci peste un deal, ajungi in vale doar ca sa dai peste inca un deal, inca un zid, inca o provocare.
si totusi luptam in continuare, chiar daca nu stim directia, chiar daca uneori nu vedem rostul.
Problemele nu se rezolva fugind de el ci luandu-te la tranta cu toate greutatile, cu orice iti sta in drum...indiferent ca vedem scopul sau nu

Fugi tu de viata, de asumarea raspunderii, de infruntarea problemelor, fugi tu din cale lor, fugi de sentimentele pe care ti le arata lumea doar ca sa te arunci in fata altora...eu m-am luptat cu ele. Fie ca am castigat sau am pierdut, am luptat.

1 comment:

Anonymous said...

:) that's the spirit.
Respect

RKO