Thursday, February 4, 2010

Lime...days of roses and wine


M-am acrit de tot…imi e scarba de oameni, de linguseli, de vorbe in vant, de prefacatorie, de entuziasm exagerat, de palavrageala. M-am plictisit de tot. Nu am chef sa ascult pe nimeni, nu am chef sa aud bucuriile sau necazurile nimanui.

Sunt indispusa si nu am chef sa va vad, sunt intoarsa pe dos si nu am chef sa va vorbesc, sunt invers si nuam chef sa va aud.

Scuip venin, arunc cu rautati, ma scarbeste soarele, ma enerveaza zambetele. Probabil am inghetat de tot, o sa se sparga in mii de cioburi si o sa se imprastie in lume, o sa intre in ochii oamenilor si o sa le rapeasca bucuriile….otrava…venin…cioburi de oglinda…cioburi de gheata

Nimic nu ma multumeste, si daca ma multumeste imi trece de parca totul ar fi suflat de vant…doar raul nu mai zboara pe aripile curentilor reci…doar amaraciunea nu ingheatza

http://www.youtube.com/watch?v=iyJy1GLxYf0&feature=player_embedded

No comments: