Wednesday, February 24, 2010

Prostia si nesimtirea

Oamenii sunt prosti si nesimtiti…dar trebuie sa ne obisnuim cu asta si sa trecem peste.
Insa pana la a trece peste, trebuie sa dam fatza in fatza cu prostia omeneasca, trebuie sa o infruntam si sa ajungem la stadiul in care poate fi ignorata.
Tu nu stii ca sunt lucruri pe care pur si simplu nu le faci ?
Nu realizezi ca sunt intrebari pe care pur si simplu nu le pui ?
Nu e lumea asta destul de mare pentru toata lumea se pare.

Uite cum ajungi sa platesti pentru greseli. Pe o parte pierzi ceva ce iti doreai, pe alta castigi ceva ce nu ti-a trebuit niciodata.
Dar ca sa privim partea buna a lucrurilor, eu nu sunt egoista si impart. Si alta parte, si mai bune, e aia pe care nu o impart

Nu-i nimic daca nu ai prins ideea, la un moment dat o sa te prinda ideea pe tine.
Eu am exagerat cu bunul simt tu mi-ai aratat ca-ti lipseste cu desavarsire…doar ca ghici ce…Doar ti-am vazut adevarata fatza, fara sa-mi pese, asa cum credeai.

http://www.youtube.com/watch?v=3uYST9R9Z58&NR=1

No comments: