Wednesday, February 3, 2010

Usa in fatza

Mi-ai trantit usa in fatza...nasul imi sangereaza, un ochi e deja vinetiu iar in frunte sta mandru un cucui. M-am rostogolit pe scari si m-am ales cu o glezna rasucita si o mana rupta. Uite ce face o usa inchisa in fatza.
Tampoane, comprese, ghipsuri, medicatii, cand am senzatia ca se vindeca de fapt incepe sa doara mai tare.

Si am incercat, am incercat sa tin usa, am bagat piciorul si pentru cateva secunde te-am oprit...pentru cateva secunde. Cand m-ai vazut putin sigura, mi-ai inchis usa in fatza...

Cheia pare sa nu se mai potriveasca in usa, nici macar sa intru prin efractie nu a functionat...poate pentru ca de fapt nici nu ma pricep la asta
Usa mea in schimb este deschisa inca, nu o pot inchide, iar frigul inca nu a intrat...dar din cand in cand simt cate un curent de aer racoros, si atunci incerc sa ma incalzesc la loc...si odata, o singura data, mi s-a parut ca bate un aer vag caldutz

Cum ar fi intr-o camera calduroasa, cu usa deschisa?

No comments: