Monday, February 8, 2010

Cleptomaniaca


Daca stau bine sa ma gandesc…cred ca sunt umpic cleptomana…
Da asta este, sunt cleptomana, dar nu in sensu ala traditional.
Cleptomanii nu se pot abtine din furat ceva…pai si eu…dar altceva…

Ai vazut vreodata un zambet mai ciudat pe chipul meu ? Nu ala vesel de distractie, nu ala incantat de ceva placut, nu ala satisfacut ci un ranjet, un zambet umpic perfid, care ascunde ceva ? Eh cand il vezi ai grija…pun la cale un jaf…
Ai putea sa fii tu victima, desi mai degraba ea ar fi victima

Dar cum as putea sa ma abtin ? Pai nu pot ? De ce sa ai tu ceea ce vreau eu ? De ce sa-ti las tie ce pot avea eu ? Nu nu, lasa, mie imi sta mai bine cu bunul tau…chiar daca tu nu esti de acord cu asta.

Eh lasa, ca si tu mi-ai furat candva, ceva…acum e randul meu. Nu e vina mea ca te-ai bagat in fatza si s-a terminat stocul…vrea si voi avea…bine ca roata nu are colturi

2 comments:

Anonymous said...

acum ca ma gandesc mai bine.. parca aveam ceva in buzunarele hanoracului de la revelion.

Pitik said...

:)) ce fur eu in postul asta nu incape intr-un buzunar :p desi ma tenta si atunci ceva