Tuesday, February 2, 2010

Amintiri de bine


Lucrurile pot merge spre mai bine, ai doar nevoie de ceva sa-ti aduca un zambet, sa te bine dispuna, sa-ti aminteasca ca viata poate fi frumoasa.

Am vazut un filmulet dragut, un musical (ceva ce in mod normal ma plictiseste) cu piese ABBA. Filmul dragut, optimist, soare, Grecia, la fix sa ma bine dispuna, dar nu asta era partea importanta ci un cantecel. Cantecul ala care mi-a amintit de atatia oameni la un loc, de oameni fericiti, calzi, de zambete, de optimism.

Un grup de afoni fericit, oameni entuzismati intr-o zi rece de mai, cina pe vapor, studioul de inregistrari, glumele interne…imi e dor de fiecare in parte.

Si daca m-ai intreba acum daca am un model in viata…cred ca am…micul olandez cu nume latin, omul vesel care ne-a indreptat mereu in sus, care ne-a sustinut si incurajat, care ne-a motivat cum a stiut el cel mai bine, care ne-a unit cum nu ar fi facut-o nimeni.

Nu imi place sa vorbesc despre munca, o fac foarte rar, dar partea asta nu am s-o uit niciodata. Este singurul lucru legat de munca chare chiar imi aduce un zambet pe buze

No comments: