Monday, February 15, 2010

It hit me


Trebuie doar sa vrei
Trebuie doar sa te gandesti la ce vrei
Trebuie sa constientizezi ca vei avea ceea ce vrei si nu va ramane doar la stadiul de dorinta

Nici nu stiu cand s-a intamplat, nici nu stiu cum s-a intamplat, dar stiu ca am fost acolo, stiu ca am ajuns si am vazut. Am vazut si nu m-a tinut nimic pe loc…am intins mana si totul era acolo…real…
Stiu si inca traiesc clipa, inca traiesc secundele, le-am oprit in loc
Vad exact momentul, vad exact faza, o derulez iar si iar si iar si stiu ca se va repeta

Imaginile alea cu incetinitorul, privirile pierdute, nu mai vezi nimic altceva in jur, parca totul se invarte doar tu stai pe loc…scanteie…flacara…foc intens…nu s-a oprit niciodata

Nu, nu pot sa descriu exact, oricat incerc…dar asta nu se sterge, asta ramane, ca o secventa de film pusa pe repeat

«…chiar ma gandeam la tine azi de dimineata… […] promit…»

???Ce inseamna ? Habar n-am ce inseamna…si eu ma intreb acelasi lucru…nu stiu ce a fost asta dar a fost atat de intens….i want more

Ei bine...I kinf of did it

http://www.youtube.com/watch?v=6lyuuv0Yygo&feature=related

No comments: