Tuesday, November 3, 2009

Cum crezi?


Pentru asta sa-si asume creditele a anume domnisoara cu par rosu si rasucit ca de la ea am furat-o. Ea zice ca-s doar minciuni, eu zic sa se prinda lumea unde or fi minciuni.



  • Je Ne Veux Pas Travailler

  • imi place sa gatesc pentru prieteni cu sentimente si multe condimente

  • sunt dependenta de TV, mai putin de net

  • adorm devreme dar nu repede

  • si totusi nu-mi place sa-mi pierd timpul dormind, dar el ma obliga

  • vreau sa fiu Peter Pan

  • trag de varsta mea mai rau ca de guma de mestecat Hubba Bubba

  • imi place junk food-ul dar nu am contact cu el destul de des

  • uneori as vrea sa merg la psihiatru...sau psiholog, sau care e ala de oameni inca sanatosi

  • ador oamenii slabi dar cred ca pe Irina tre s-o hranesc curand sa nu cada pielea de pe oasele ei

  • le iubesc pe Sheeba si pe Mirto

  • candva nu o suportam pe alinatat aia mica, acum mi se pare adorabila

  • uneori am sarit calul (metaforic vorbind)

  • ma imbat prea repede si beau prea des

  • mi s-au uscat buzele de atat de des

  • nu vreau sa mi se termine balsamul de buze care miroase minunat :-s

  • in noptile lungi pana dimineata m-am imbatat cu miros de Amor Amor, acum detin Amor amor

  • mi se face dor de Predator

  • oamenii de pe strada ma cred nebuna, dar eu sunt normala

  • iubesc sa fiu indragostita

  • sufoc

  • uneori prefer sa nu stiu nimic, desi cand aflu sunt ofticata

  • imi place verdele

  • anul asta am fort prima data in Timisoara...si a for minunat :x

  • o sa fiu o mama buna...daca mai apuc asa ceva

  • mai vreau parfum cu miros de capsuni

  • sunt mult mai puternica decat par

  • joc foarte prost fussball si as vrea sa ma lasti sa invat si eu

  • sunt zgarcita si strangatoare

  • ador camera verde si nu m-as mai muta niciodata din ea

  • nu-mi plac vecinii, in general

  • daca as avea bani muuulti as cumpara o casa in care sa locuim cu totii

  • am fost minimalista

  • am avut o relatie de 4 ani jumate pe care am intrerupt-o din plictiseala

  • si inca una de un an pe care am intrerupt-o prea tarziu

  • vreau sa depasesc cele 3 luni fatidice

  • cand eram mica, am fost fan Michael Jackson si Queen

  • mi-as fi dorit 2 copii, un baiat si o fata, in ordinea asta

  • acum m-as multumi cu un copil...punct

  • nu am facut nici un avort...dar cred ca as face

  • mi-e frica de singuratate mai rau decat de moarte

  • nu ma omor dupa fumat

  • imi place sa ma imbrac dragutz dar uneori ma simt aiurea

  • nu pot sa am o "cea mai buna prietena" pentru ca am o sora

  • mi-ar fi placut sa am ochi albastri

  • sunt o bruneta undercover

  • imi place sa sochez cand imi schimb look-ul

  • muzica imi poate schimba starea de spirit...in bine sau in rau

  • n-am mai avut un prieten de varsta mea de mai bine de un an...si nici nu mi-e dor de asta

  • imi place sa ma pisicesc dar nu o pot face cu oricine

  • zambesc prea mult

  • imi place sa zambesc in momente intime, ceea ce uneori descurajeaza

  • mi-ar fi placut sa am un frate

Da' multe mai pot insira, gata ma opresc

1 comment:

drogy said...

hei, io am scris doar adevaruri, pinked a scris minciuni. Vezi ca nu scriu doar io pe blogu' ala :P. Daca ma intrebi pe mine, deja ai un frate, doar ca are corp de femeie :))