Wednesday, November 25, 2009

...si-am uitat


Neah, mie nu-mi pasa, eu nu vorbesc despre asta, nici macar nu ma gandesc la asta.
Uite ca a trecut, trece mereu repede, trece cu un pahar de apa.
Da uite-ma, sunt eu, rad, dansez, cant, asa cum o faceam si inainte.
Prefer sa nu privesc, prefer sa nu vad, prefer sa nu ma gandesc, sa nu-mi amintesc, am uitat pana si cum arati.

Si apoi…apoi deschid ochii si vad, imi las mintea libera si imi amintesc, si vad fiecare gest, fiecare atingere, fiecare privire, mai ales fiecare privire, de la prima pana la ultima.
Nu vreau sa vad, nu vrea sa te privesc in ochi, nu vrea sa vad fata aia nevinovata, fata aia cersetoare si cum se misca a plans buza de jos.

Mainile moi si calde, parca le vad si acum, se intind spre mine si-mi prind fata intre ele…ochii se intalnesc si se privesc lung…ochii se inchid…chipurile se apropie…buzele se ating intr-o explozie de culori, de simtiri, de emotii…si-am uitat.



1 comment:

Anonymous said...

Nu stiu pt cine ai scris asta dar cred ca ar fi potrivita piesa de mai jos :P

http://www.youtube.com/watch?v=9-OLLr7d17c


RKO